SpeechTech Analytics

Technologie umožňující analýzu hovorů v call centrech. Díky tomu je možné provádět statistiky všech uskutečněných hovorů, efektivně kontrolovat práci operátorů nebo analyzovat problematická místa v hovorech.

Nezávazná poptavka

Nabízímespeechtech analytics

  • automatický přepis hovorů do textu
  • vyhledávání pomocí klíčových slov či strukturovaných dotazů
  • automatická kategorizace hovorů
  • sémantická analýza obsahu hovorů
  • analýza dialogu – kontrola předpisového chování operátora a efektivity jeho práce
  • přehled o zákaznících a jejich chování (problémoví zákazníci, vulgární výrazy)

Výhody

  • zvýšení kvality hovorů
  • zvýšení kvality a efektivity práce operátora
  • získání důležitých informací o zákazníkovi
  • využití obsahů hovorů k marketingovým účelům
  • včasná detekce událostí na základě analýzy změny distribuce 

    témat hovorů v čase